הדיבר הראשון – בראש ובראשונה

הכל מתחיל ולפעמים גם נגמר, בראש.

הדבר נכון גם לגבי מכירה, המכירה נמצאת אצלך בראש.
הגישה שלך תשפיע על המכירה יותר מכל דבר אחר.
-חברי -חייכן -נרגש -חיובי -מוכן -בטוח מספיק כדי לא לחשוש….
המכירה נמצאת בראש שלך לפני שהיא נכנסת לך לכיס.

קרה לך שנכנסת לפגישה כשאתה בטוח שלא יצא ממנה שום דבר?
כשאתה אומר לעצמך "סתם פגישה, אבל אפילו שאני מבזבז את הזמן שלי, אני אתן לזה סיכוי."
סביר שזה קרה לך. מאות, אם לא אלפי פעמים וזה נורמאלי לחלוטין.
סביר גם שההפך קרה לך, נכנסת לפגישה כשאתה בטוח שהמכירה סגורה, "הם אוהבים את המוצר, הם אוהבים אותי."
לא משנה איך אתה נכנס לפגישה, ההתארגנות שלך מכתיבה את הסבירות לתוצאה. אתה גם מכתיב את ההתלהבות שלך ואת טון הדיבור שלך.

המציאות היא שאין אף אדם שמצליח ב 100 אחוז מהנסיונות שלו. אך אין זה אומר שאין לך סיבה להיכנס תמיד בתחושה החיובית, שהמוצר שלך הוא הטוב ביותר עבור הלקוח ושאתה הטוב ביותר עבור הלקוח (לא הכי זול).

הכנה טובה, כזו שנעשית מזווית הראיה של הלקוח שלך תכין אותך לפגישה ותעזור לך לחשוב באופן החיובי.

אז מה אפשר לעשות…
לפני הפגישות הבאות רשום:
- אילו דברים טובים יקרו בפגישה
- מה תהיה התוצאה הטובה-
ובסיום הפגישה,
מה היית יכול לעשות כדי שהפגישה תהיה טובה יותר.

לחשוב שאתה יכול ולתת למחשבותיך להוביל אותך, באופן יום יומי, תייעל את אופן עבודתך ותניב עבורך תוצאות.
ממש כמו כושר, אחרי פעם אחת בחדר הכושר, תאמר לעצמך, זה לא עזר לי ועכשיו כל הגוף שלי תפוס.
על מנת לראות תוצאות יש להגיע לשגרת אימונים.
כדי שהתרגיל הזה יוטמע בך, תחילה עליך לבצע אותו יום יום.

About גיא ואגו

מנחה ומרצה, בעל שנות וותק רבות בתחומי השיווק, המכירות והיזמות העסקית. מילא תפקידי ניהול מגוונים במגזר העסקי, ביניהם, ניהול מכירות, ניהול שירות, פיתוח שותפויות מכירה וניהול כללי.