6 טיפים – איך לשמור על המסר שלך פשוט

  • השתמש בשפה ברורה ולעניין.
  • הימנע משפה מופשטת, מעורפלת, ומתומללת מדי. לדוגמה, יעיל יותר לומר, "המכירות ירדו השנה ב -10%" ולא "בנקודות מסוימות במהלך השנה, המכירות עלו, אך לאחר מכן המספרים ירדו, דבר שגרם לההשפעה שלילית על התחזית."
  • הימנע מז'רגון טכני – אנשים שנוטים להשתמש במונחים מסובכים כאמצעי להרשים אחרים נתפסים לרב כאנשים שחצנים. כמו כן, לז'רגון גם יש נטייה לבלבל. במקום, השתמש במילים פשוטות, מוכרות ומובנות.
  • שקול מילים – תן למילים שלך מקום, משקל וכבוד.
  • הימנע מלחזור על עצמך (הוא היה גבוה ותמיר)
  • הסק מסקנות – אל תשאיר לקהל שלך לנחש את המסר, עזור להם להגיע למסקנות הנכונות.

Tags:

About גיא ואגו

מנחה ומרצה, בעל שנות וותק רבות בתחומי השיווק, המכירות והיזמות העסקית. מילא תפקידי ניהול מגוונים במגזר העסקי, ביניהם, ניהול מכירות, ניהול שירות, פיתוח שותפויות מכירה וניהול כללי.